x-kom AGO, czołowa organizacja esportowa w Polsce, ogłasza nowe partnerstwo pomiędzy Razer, wiodącą marką lifestylowa dla graczy oraz organizacją Team Razer. W ramach współpracy Team Razer będzie dostarczał graczom urządzenia peryferyjne Razer oraz wspierał x-kom AGO w ich działaniach przez cały sezon 2020.
Wraz z szybko rozwijającą się sceną, esport staje się coraz bardziej konkurencyjny. Aby osiągnąć szczytowe wyniki, zawodnicy muszą nie tylko skutecznie trenować w grze, ale także optymalizować swoje rezultaty i sprzęt, który nie staje się czynnikiem ograniczającym. Tę filozofię podzielają zarówno Team Razer jak i x-kom AGO. Jest to jednym z głównych motorów napędowych partnerstwa. Stworzony w 2012 roku Team Razer to marka esportowa Razer, pod którą jednoczą się drużyny, czerpiąc wiele korzyści z bycia częścią doświadczonej, ugruntowanej, skoncentrowanej na esporcie organizacji.
Trening z technologią
Bazując na wieloletnim doświadczeniu na największych turniejach, x-kom AGO rewolucjonizuje swoje podejście do szkoleń esportowych. W 2020 roku idąc przykładem nowoczesnego szkolenia i rozwoju sportowego, zawodnicy, trenerzy i menedżerowie są śledzeni przez różne metryki, które są zbierane przez technologię czujników noszonych na ciele, niestandardowego oprogramowania i AI. Wdrażanie tych systemów wspomaga znalezienie kluczowych obszarów wymagających poprawy. Takie podejście, innowacyjne w ramach esportu, odzwierciedla to, że organizacje esportowa mogą równać się z największymi z piłki nożnej i kolarstwa aż po gimnastykę i lekkoatletykę.
W ramach partnerstwa, zawodnicy x-kom AGO będą korzystać z urządzeń peryferyjnych Razer podczas wszystkich swoich treningów, sesji przygotowawczych oraz turniejów. Zestawy urządzeń peryferyjnych Razer zostały już wysłane do graczy, aby mogli wybrać najlepsze urządzenia peryferyjne dla swoich potrzeb.
„W firmie Razer innowacyjność jest jedną z naszych wartości założycielskich i sposobem myślenia, który zdecydowanie podzielamy z x-kom AGO” – powiedział Yann Salsedo, Dyrektor ds. Esportu i Mediów społecznościowych (EMEA) w Razer. „Jesteśmy dumni i jednocześnie podekscytowani pracując z zespołem szukającym kreatywnych sposobów na napisanie kolejnych rozdziałów swojej historii. To partnerstwo pozwoli nam połączyć naszą wspólną wiedzę i zabrać polski esport na niesamowitą globalna podróż.”
Rozwijanie następnej generacji wysokiej klasy sprzętu esportowego
x-kom AGO dołącza do znakomitego Team Razer, zrzeszającego drużyny z najwyższego poziomu, między innymi Mistrzów ESL One: Nowy Jork 2019, Evil Geniuses czy niemiecki klub Mouseports.
Poza zapewnieniem najwyższej klasy urządzeń peryferyjnych dla zespołów i zawodników, Team Razer jest zaangażowany w tworzenie nowych produktów Razer, poprzez współpracę z graczami w zakresie projektowania produktów, funkcji oraz testowanie i zbierania informacji zwrotnej, przy udziale zespołów rozwojowych, powstają wysokiej klasy urządzenia peryferyjne, z których znana jest firma Razer.
„Bardzo się cieszę, że x-kom AGO stało się ambasadorem marki Razer w regionie – mówi Jakub Szumielewicz, prezes x-kom AGO. To właśnie spersonalizowane podejście i wysokie kompetencje zespołu w Polsce przekonały nas do nawiązania relacji z tym właśnie Partnerem.”
RAZER:
Trójgłowy znak węża Razer jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logotypów w globalnej społeczności graczy i esportu. Z bazą fanów, która obejmuje wszystkie kontynenty, firma zaprojektowała i zbudowała największy na świecie ekosystem sprzętu, oprogramowania i usług skierowanych dla graczy. Wielokrotnie nagradzany sprzęt Razera obejmuje urządzenia peryferyjne do gier oraz laptopy do gier Blade. Platforma programowa Razer, z ponad 70 milionami użytkowników, zawiera Razer Synapse, Razer Chroma (zastrzeżony system technologii RGB), oraz Razer Cortex (optymalizator gier oraz ). W sferze usług, Razer Gold jest jednym z największych na świecie wirtualnych serwisów kredytowych dla graczy, a Razer Fintech jest jedną z największych sieci płatności cyfrowych typu online-to-offline w SE Asia. Założona w 2005 roku i posiadająca dwie siedziby w Irvine i Singapurze, firma Razer posiada 18 biur na całym świecie i jest uznawana za wiodącą markę dla graczy w USA, Europie i Chinach. Razer jest notowany na giełdzie w Hongkongu (kod giełdowy: 1337).
X-KOM AGO:
Organizacja powstała w listopadzie 2016 roku, by trzy lata później przejść rebranding we współpracy z x-kom. Jastrzębie w tym samym roku w procesie badań we współpracy z ekspertami esportsLAB odbudowali swój skład Counter Strike: Global Offensive, by powrócić na szczyt światowych rankingów. Organizacja dysponuje również drużyną Fortnite’a oraz zawodnikiem StarCraft 2, który będzie reprezentował w najbliższym czasie Polskę na Mistrzostwach podczas IEM Katowice.
fot. x-kom AGO