CS:GO

KĄCIK TAKTYCZNY MAT1ZZZ’A: WEJŚCIE NA BOMBSITE B Z FLANKĄ OD A (DE_INFERNO)!

Po krótkiej przerwie powracam z kolejną skuteczną taktyką. Tym razem na naszym celowniku znalazła się mapa de_inferno, która wygrała w poprzedniej ankiecie. Na końcu artykułu ponownie znajduje się formularz pozwalający zagłosowanie na następną mapę. Teraz zapraszam wszystkich sympatyków CS:GO do uważnego przeczytania artykułu!

 

Potrzebne granaty: 4 granaty dymne, 3 granaty palące, dowolna ilość granatów błyskowo-hukowych i odłamkowych.

 

  1. USTAWIENIE

Zawodnicy podzielą się na dwa zespoły – trzyosobowy i dwuosobowy. Zadaniem trójki będzie przejęcie „banana”, natomiast dwójki obiegnięcie mapy oraz wsparcie drugiego zespołu w ostatecznej fazie taktyki. Ważnym jest, aby zespół idący od „banana” dał czas drużynie CT na wyrzucenie się z granatów. To przy okazji umożliwi drugiemu zespołowi zajęcie przejścia przy strefie detonacji A.

Legenda mapy:

Żółte koło – mołotow

Szare koło – granat dymny

Jasnoniebieska linia – I faza 

Czerwona linia – II faza

Zielona linia – III faza

Niebieska linia – IV faza

  1. GRANATY I TIMING

Zespół dwuosobowy:

Pierwszym zadaniem dla duetu jest przejęcie „mida”. Zadanie to umożliwią dwa granaty, które są opisane poniżej.

 

Granat #1 Granat dymny na „bojler”

Ustaw się przy rogu budynku, celuj w pokazany punkt, a następnie użyj LPM do rzucenia granatu dymnego.

Granat #2 Granat dymny na przejście od „biblioteki”

Gdy pierwszy zawodnik wyrzuci swój granat, zajmij tę samą pozycję. Wyceluj pomiędzy liniami wysokiego napięcia i użyj LPM do rzucenia granatu dymnego.

Po rzuceniu granatów zawodnicy muszą udać się w kierunku bombsite’u B. Jeden z graczy może przejść od „respa CT” natomiast drugi „autostradą”. Z pewnością w okolicy „ruin” będzie przynajmniej jeden zawodnik, którego będzie trzeba wyeliminować. Po zdobyciu zabójstwa jeden z graczy zajmie miesce w okolicach „ruin” lub „szpuli”, a drugi w okolicach „przejścia” od CT.

 

Zespół trzyosobowy:

Na samym początku należy poczekać, aż drużyna przeciwna „wyrzuci” się z granatów. Chwilę potem trzeba rozpocząć atak. „Banan” nie będzie łatwy do przejęcia, dlatego kluczowy jest każdy zawodnik. Gdy drużyna przejmie pozycję może zacząć rzucać granaty.

 

Granat #1 Mołotow na cement

Ustaw się między oknami pokazanymi poniżej. Celuj w prawą stronę, lekko pod daszkiem. Następnie biegnij przez ok. sekundę, po czym wyrzuć mołotowa.

Granat #2 Granat dymny na przejście od „CT”

Ustaw się przy skrzynkach na „bananie”. Wyceluj w punkt, który jest zaznaczony na poniższej grafice i rzuć granat używając LPM.

Granat #3 (rzucany w tym samym czasie co Granat #2) Granat dymny na „szpule”

Ustaw się w tym samym miejscu co poprzedni zawodnik. Wyceluj w miejsce zaznaczone na grafice poniżej i rzuć granat używając LPM.

Granat #4 Mołotow na „boosta”

Ustaw się między beczką a deską na dawnym „samochodzie”. Celownikiem mierz w kierunku pokazanym na poniższej grafice (niedaleko miejsca, w którym krzyżują się dachy). Granat rzuć używając tzw. „jumpthrowa”.

Granat #5 Mołotow na „jedynki”

Ustaw się w rogu przy beczkach. Wyceluj w daszek, w miejscu nad pierwszą drewnianą belką. Do rzucenia granatu użyj tzw. „jumpthrowa”.

 

Po rzuceniu granatów zawodnicy muszą pewnie wejść na strefę detonacji. Zawodnicy CT będą zdezorientowani, więc należy zaatakować jak najszybciej. Chwilę po zespole trzyosobowym do pomocy przyjdzie dwuosobowa drużyna, która wyeliminuje antyterrorystów, którzy schowali się w pobliżu strefy detonacji B.

 

ANKIETA (głosowanie na następną mapę):

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUQ06vmeXcg_LKnico-nI0t5hJ4YM9zw8K-NqbSxrRKIaMFw/viewform?usp=sf_link

 

Poprzednie odsłony „Kącika taktycznego”:

https://esportway.pl/article/795-kacik-taktyczny-mat1zzz-a-wejscie-na-bombsite-a-z-zamknieciem-od-mida-de-mirage

Poprzednie poradniki:

https://esportway.pl/article/791-jak-wygrywac-kazdy-mecz-poradnik-taktyczny-dla-graczy-cs-go

https://esportway.pl/article/772-jak-strzelac-lepiej-w-cs-go-poradnik-dla-glodnych-sukcesu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iluzjonista, uczeń, gracz, w wolnym czasie redaktor pasjonujący się sceną Counter Strike Global Offensive.

Komentarze

Scroll to top