Counter Strike

KĄCIK TAKTYCZNY MAT1ZZZ’A: WEJŚCIE NA BOMBSITE A Z ZAMKNIĘCIEM OD MIDA (DE_MIRAGE)!

 

TAKTYKA dla 5 osób (TT) – Wejście na bombsite A z zamknięciem od mida

 

Nasi czytelnicy jednogłośnie oznajmili w ankiecie, iż chcą zobaczyć porady taktyczne na łamach naszego portalu. Jako, że de_mirage jest najbardziej uniwersalną mapą, to od niej zaczniemy! Na końcu artykułu znajduje się ankieta, w której możemy zadecydować jaka mapa pojawi się w następnym „Kąciku taktycznym MaT1zzz’a”.

 

Potrzebne granaty: 5 granatów dymnych, 3 granaty palące, minimum dwa granaty błyskowo-hukowe, dowolna ilość granatów odłamkowych.

 

  1. USTAWIENIE

Zacznijmy od ustawienia. Dwie osoby wraz z granatami dymnymi i palącymi muszą udać się w kierunku rampy na A i przygotować się do wyrzucenia „smoke’ów”. Jedna osoba zostaje na respie TT, po czym gdy rzuci swój granat dymny udaje się do pałaców wraz z „mołotowem”. Pozostałych dwóch zawodników kieruje się na mida.

 

  1. CZAS I GRANATY DYMNE

Około 1:40min, jeden z graczy pozostaje na respie TT, aby rzucić „smoke’a” na zajęcie mida. Kiedy granat dymny zostanie rzucony, dwóch zawodników udaje się na mida. Poniżej zostało wyjaśnione w jaki sposób rzucić „smoke’a” na zajęcie:

W tym samym czasie dwóch innych graczy udaje się w kierunku rampy na A i zajmuje pozycje do rzucenia granatów dymnych. To samo robią gracze z mida. Ważnym jest aby zsynchronizować swoje granaty i rzucić je ok 1:30min.

GŁĘBOKI SMOKE NA DŻUNGLĘ:

https://www.youtube.com/watch?v=YrF9Yqk6MWM

SMOKE NA CT:

SMOKE DO OKNA:

blankblank

SMOKE NA SHORTA:

blank

  1. FAZA KLUCZOWA – WEJŚCIE

Po wybuchu granatów dymnych należy jak najszybciej rzucić granaty błyskowe – przynajmniej jeden na „midzie” i jeden wychodząc z „rampy” na A. Następnie w ruch pójdą mołotowy: jeden na „fireboxy”, drugi na „kanapkę”, a ostatni rzucony z pałaców na lub pod „drewno”. Zawodnicy po wyrzuceniu granatów powinni jak najszybciej wejść na BS, czyli należy to zrobić zanim granaty dymne wyparują! W trakcie, gdy antyterroryści będą zajęci graczami z „rampy” i „pałaców”, do akcji wkroczyć musi dwójka przez „łącznik”. Ostatecznie warto jest podłożyć bombę tak aby widzieć ją z „pałaców”, „rampy” oraz „CT”. Teraz zadaniem jest obronić bombę co z zajętymi pozycjami i przewagą liczebną nie powinno stanowić problemu.

 

Taktyka nie należy do najtrudniejszych, aczkolwiek jest zabójczo skuteczna. Jej opanowanie nie powinno zająć zbyt wiele czasu, gdyż jedynym co trzeba ze sobą zgrać to rzucenie granatów. Wszystkim, którzy doczytali artykuł do końca życzę powodzenia w grze oraz proszę was o wypełnienie ankiety w celu wybrania następnej mapy. Jeżeli chcecie, możecie również ocenić „Kącik taktyczny MaT1zzz’a”, gdyż to od was zależy czy pojawią się kolejne części. GLHF!

 

ANKIETA (trwa pół minuty):

http://bit.ly/2QcPnv0

 

PORADNIK TAKTYCZNY:

https://esportway.pl/article/791-jak-wygrywac-kazdy-mecz-poradnik-taktyczny-dla-graczy-cs-go

 

PORADNIK STRZELECKI:

https://esportway.pl/article/772-jak-strzelac-lepiej-w-cs-go-poradnik-dla-glodnych-sukcesu

Iluzjonista, uczeń, gracz, w wolnym czasie redaktor pasjonujący się sceną Counter Strike Global Offensive.

Komentarze

Scroll to top