W aktualizacji CS2 z 1 grudnia 2023 wprowadzono poprawki czasowe w systemach gry, ulepszono animacje i dźwięki, dostosowano zużycie naklejek, a także dokonano szeregu poprawek na mapach, w tym Nuke, Mirage, Office, Vertigo, Anubis i Ancient, obejmujących naprawy graficzne, klipowanie i oświetlenie.
Lista zmian aktualizacja CS2 1 grudnia
[ ROZGRYWKA ]
Poprawki sub-tickowe w różnych systemach, w tym animacje rzucania granatami i strzelania z rewolweru
Dodano brakujący efekt ognia do molotowów trzymanych przez graczy
[ ANIMACJA ]
Zmniejszono rotację tułowia postaci gracza w stosunku do orientacji nóg
Poprawione reakcje na trafienia
Dodano kierunkowe animacje skoków
Poprawione pozy postaci podczas celowania w górę i w dół
Poprawione ustawienie stóp i pozy podczas biegania
Zredukowano animacje pozy podczas rozwijania
Czas reakcji postaci na oślepienie granatem błyskowym teraz bardziej dokładnie odzwierciedla zdolność gracza do widzenia
[ DŹWIĘK ]
Naprawiono problem z dźwiękiem łapania Shadow Daggers podczas powtarzającej się animacji inspekcji
Dalsze udoskonalenia krzywych zasięgu i głośności odbić granatów
Obniżono głośność końca okresu bonusowego w trybie deathmatch
Obniżono głośność dźwięku powiadomienia czatu w lobby
Naprawiono brakujące błędy konsoli kapania wody w Office
Zwiększono słyszalność odległości dźwięków tłuczenia się szyb
Naprawiono problem, kiedy czasami agent Sabre mówił linie związane z zakładnikami podczas dopingowania
[ RÓŻNE ]
Dostosowano wartości zużycia większości naklejek turniejowych i wielu innych naklejek, aby lepiej pasowały do CS:GO
Zmieniono obsługę niestandardowych przypisań klawiszy konsoli, aby pasowały do zachowania CS:GO
[ MAPY ]
Nuke:
Naprawiono problem z cubemapą w Lobby
Naprawiono dziurę na B-site
Naprawiono niektóre dziury w Ramp Room
Naprawiono materiał szklanej podłogi na B-Site, który nie miał efektów uderzenia
Poprawiono dźwięki kroków na paskach ostrzegawczych
Próba naprawienia przeciekania światła przez podstawę drzwi na B-site
Rozjaśniono czerwone ściany wewnętrzne, aby pomóc w widoczności agentów
Naprawiono pixel boost na ogrodzeniu łańcuchowym na zewnątrz
Naprawiono przecieki cieni przez podwójne drzwi na B-site
Wygładzono przejścia cubemap w niektórych miejscach na B-site
Mirage:
Naprawiono klipowanie na vanie przy Truck
Zaklipowano lodówkę w Apartments, aby zapobiec utknięciu gracza
Dostosowano rozmiar bombsite A i dodano wizualne granice
Naprawiono kolizję na Rusztowaniu, aby zapewnić płynny ruch
Naprawiono geometrię i klipowanie na zewnątrz Sniper’s Nest, aby zapobiec pixel walking
Office:
Poprawiono klipowanie wokół biurek na t-spawn
Poprawiono klipowanie na skrzyniach w Back Courtyard
Ponownie dodano kolizję do poręczy
Vertigo:
Przedłużono schody i dodano granatowy klip na schodach koło t-spawn, aby zapobiec utknięciu granatów w szczelinie
Naprawiono klipowanie na skrzyni na środku
Naprawiono klipowanie na rusztowaniu z tyłu A
Naprawiono klipowanie na rusztowaniu na T-start
Naprawiono błąd widoczności na A-ramp patrząc w stronę Bridge
Naprawiono granatowy klip na belce wspierającej na A-ramp
Zatyczki w rolkach pianki izolacyjnej
Anubis:
Naprawiono dziurę pod słupem na A-site
Naprawiono klipowanie nad schodami w Palace
Zamknięto wiele mikroszczelin na mapie
Naprawiono niektóre klipowania na słupie na A-site
Naprawiono klipowanie na drzwiach na b-site
Zatyczki w mikro dziurach
Naprawiono szczelinę między dwoma klipami, które pozwalały na rzucenie bomby na dach
Naprawiono niewielką szczelinę w ścianie, która pozwalała na snajping na bombsite A
Naprawiono klipowanie na drzwiach na b-site
Ancient:
Naprawiono różne luki na świecie
Naprawiono różne szwy tekstur
Zamknięto szczelinę patrzącą na obszar Jaguar
Dostosowano klipowanie wzdłuż płotu koło A-site
Dostosowano klipowanie wokół podstawy drzewa na A-site boost
Dostosowano pozycję kamienia koło B-site, w którym gracz mógł się schować
Dodano klipowanie na górze mapy, aby pomóc minimalizować wykorzystywanie przez graczy