Dzisiejszej nocy do CSGO weszła kolejna aktualizacja gry. Tym razem Valve postanowiło dodać nową skrzynię – Fracture Case, która zawiera ponad 17 skinów broni zaprojektowanych przez społeczność i noże z kolekcji Shattered Web. Oprócz skrzynki poprawiono wiele błędow na mapach i poprawiono stabilność gry.
Skiny Fracture Case
Kolekcja Fracture zawiera 17 nowych skinów zaprojektowanych przez społeczność:
Opis aktualizacji CSGO 07.08.2020
[SKRZYNKA FRACTURE]
– Przedstawiamy Skrzynię Fracture, zawierającą projekty ponad 17 skinów zaprojektowanych przez społeczność, oraz noże Shattered Web jako rzadkie przedmioty specjalne.
[RÓŻNE]
– Zaktualizowany film w menu głównym gry.
– Naprawiono kilka exploitów.
– Opcja uruchamiania -untrusted nie jest już obsługiwana
[SIEĆ]
– Wiele ulepszeń protokołu sieciowego
– Poprawiona stabilność
[MAPY]
Anubis
– Naprawiono niektóre niewidzialne błędy powierzchni
– Naprawiono możliwość dostrzegania wrogów przez ścianę w pobliżu mostu.
– Usunięto cień palmy na moście
– Naprawiono broń spadającą ze schodów i innych części podłogi.
– Różne drobne poprawki.
Mutiny
Optymalizacja:
– Znaczna poprawa wydajności we wszystkich obszarach mapy
– Dostosowano odległości renderowania, aby poprawić wydajność
– Dodano modele bluszczu do łączenia rekwizytów, aby zwiększyć wydajność, gdy wiele jest renderowanych jednocześnie
Rozgrywka:
– Obniżono część ściany w bombside A
– Zmodyfikowano formację skalną w górnej części T do A w ścianę z cegieł, aby poprawić widoczność i potencjał granatów
– Dodano osłonę na środku złącza B
– Usunięto osłonę przy wyjściu ze środkowego złącza do A
– Usunięto osłona przy bocznej ścieżce w pobliżu tyłu miejsca A
– Dostosowano położenie osłony na wybiegu
– Dostosowano położenie osłony od T do A Niższe
– Podwyższona wysokość przenikania sufitu wokół miejsca A i CT do A, umożliwiając graczom wejście na ścianę na miejscu A
– Zwiększona wysokość przenikania sufitu wokół wejścia CT do B
– Dostosowano pozycję odrodzenia deathmatch w pobliżu miejsca A.
Różne:
– Dostosowano oświetlenie otoczenia, aby zapewnić lepszy kontrast wizualny
– Naprawiono migotanie wielu rekwizytów krzewów na mapie
– Usunięto cienie niektórych modeli roślinności, takich jak te widoczne w budynku Squid
– Naprawiono brakujące tekstury na różnych przemieszczeniach na mapie
– Naprawiono różne modele unoszące się na mapie (okna, lampy itp.)
– Poprawione
przenikanie drewnianych słupów w Docku – Poprawiono przenikanie wokół skał na górze od T do A
– Naprawiono liczne miejsca, w których mogła utknąć bomba (dzięki Joaokaka1998!)
– Bomba teleportuje się z powrotem do wyschnięcia wylądować, jeśli gracz go upuści, stojąc na małej łodzi
– Dodano wiele wyzwalaczy resetowania bomby wokół miejsca A, miejsca B i Doku
– Naprawiono nieprawidłowo obrócony model plandeki w Doku
– Usunięto liście na ścianie witryny
– Zmodyfikowano mapę skarbów na statku odradzającym T, aby nadać jej dokładniejszą nazwę
– Zaktualizowano przegląd
Swamp
Główne zmiany:
– Swamp ma teraz świetne FPS
– Zastąpiono materiał wodny
– Rozjaśniono w niektórych obszarach
– Zaktualizowano radar
– Naprawiono więcej przenikania
Środek:
– Zamknięto narożnik w pobliżu starych pił przy zapleczu
– Wykonano wnękę w ścianie przy wejściu T.
Miejsce B:
– Rozjaśniono tło w rogu w pobliżu wejścia T.
T-spawn:
– Zamknięto lukę, w której broń mogłaby wpaść pomiędzy