SYLAS
WYZWOLONY Z KAJDAN
Kiedyś byłem więźniem. Takim jak wy.
Wtrąconym do celi przez tchórzy i hipokrytów. Pozostawionym na śmierć za to, jakim się urodziłem.
Nie miałem po co żyć, nie licząc zemsty. Nie miałem do stracenia nic poza swoimi łańcuchami.
Jednakże w rewolucji, która nadejdzie — naszej rewolucji — te łańcuchy wyzwolą nas wszystkich.
I dopilnuję, żebyśmy już nigdy nie byli skuci kajdanami.
Opis Umiejętności
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: PETRUCYTOWA EKSPLOZJA
CD: 16/15/14/13/12
Po rzuceniu zaklęcia następny atak podstawowy Sylasa zakręci łańcuchami wokół niego, zadając obrażenia magiczne pobliskim wrogom ([100% całkowitego AD] (+5/8/10/13/15/18/20/23/25/28/30/33/35/38/40/43/45/48) (+20% AP)).
Q: SMAGNIĘCIE ŁAŃCUCHEM
CD: 9/8/7/6/5
Koszt: 50/55/60/65/70
Sylas smaga swoimi łańcuchami, zadając obrażenia wrogom (45/70/95/120/145 (+60% AP) i nieznacznie ich spowalniając o 15/20/25/30/35% na 2 sekundy. Po 0,5 sekundy miejsce, w którym łańcuchy się zbiegają, wybucha, zwiększając spowolnienie o 50% i ponownie zadając obrażenia wrogom równe 45/70/95/120/145 (+60% AP).
Eksplozja zadaje 60% obrażeń minionom.
W: KRÓLOBÓJCA
CD: 14/13,5/13/12,5/12
Koszt: 50/55/60/65/70
Sylas rzuca się na cel i wymierza mu potężny cios, zadając obrażenia magiczne równe 60/90/120/150/180 (+55% AP) i lecząc się za 50/100/150/200/250 (+40% AP). Jeżeli wróg ma poniżej 40% zdrowia, obrażenia są zwiększone do 90/135/180/225/270 (+83% AP) , a jeżeli to Sylas ma poniżej 40% zdrowia, to uzdrowienie także będzie zwiększone do 100/200/300/400/500 (+80% AP).
E: UCIECZKA / UPROWADZENIE
CD: 10
Koszt: 55/60/65/70/75
Sylas doskakuje i osłania się tarczą równą 60/90/120/150/180 (+90% AP) na 2 sekundy.
Przez chwilę może użyć tej umiejętności ponownie i uderzyć swoimi łańcuchami, ogłuszając na 0,5 sekundy, zadając obrażenia magiczne równe 50/65/80/95/110 (+20% AP) i przyciągając się do pierwszego trafionego przeciwnika.
R: PRZEJĘCIE
CD: 85/50/15
Koszt: 75
Sylas przejmuje wrogą superumiejętność na własny użytek.
Wrogowie wciąż mogą używać swoich superumiejętności, gdy Sylas je zabierze. Sylas może zabrać superumiejętność wrogowi, kiedy tylko Przejęcie jest gotowe, ale po tym przez 200% cooldownu superumiejętności wroga nie może przejąć superumiejętności od tego samego przeciwnika (min. 20 sekund).
Sylas przekształca niehybrydowe przeliczniki AD w przeliczniki AP, dając 0,5 AP za 1 bonusowe AD i 0,4 AP za 1 całkowite AD.
Statystyki bazowe
- Bazowe HP: 585
- Przyrost HP: 85
- Regeneracja HP: 1,9
- Przyrost regeneracji HP: 0,2
- Bazowe AD: 55,04
- Przyrost AD: 3
- Bazowa mana: 280
- Przyrost many na poziom: 50
- Pancerz: 32
- Przyrost pancerza: 3
- Odporność na magię: 32,1
- Przyrost MR: 0,5
- Zasięg autoataku: 175
- Prędkość ruchu: 340
- Bazowy AS: tbc
Sylas z mojego punktu widzenia
Gram w te grę od sezonu trzeciego, uważam że, tak mocnego i ciekawie zapowiadającego sie championa Riot – jeszcze nie wymyślił.
Najbardziej interesująca jest ta super umiejętność. Wyobraźmy sobie że w enemy teamie, jest khartus, a my mając full ap build, mamy jego rke częściej niż on.
(oceńcie sami czy tak to powinno wyglądać)
Kompletnie nie mam pojęcia jak go skontorować grając na niego. Jedynym moim pomysłem jest pickowanie championów typu Udyr, których ult nie jest kluczową umiejętnością.
Z drugiej strony które championy, mają go słabego. Na przykład na Jaycie Sylas otrzymuje jego zasięgową forme, zużywa całe combo, zmienia się w swoją postać i ma całe swoje drugie combo, co jest dla mnie absurdem. Uważam że deweloperzy jeszcze zanim dodadzą go na oficjalne serwery, muszą dokonać jakiś zmian, związanych z tym ultem.
Ale nie zapominajmy też, że Sylas oprócz ulta ma inne równie mocne umiejętności, i na moje jedną z lepszych pasywek.
Całe combo na tym championie to bardzo duży dmg, nawet bez 6 lvla. Jeżeli nie dostanie on żadnych nerfów przed 23.01 to pewnie będzie permabanowany, bo w końcu to nowy sezon
i każdy będzie chciał tryhardować (przynajmniej powinien :D) Pamiętajcie tylko że zanim wyjmiecie na rankedzie, Sylasa na midzie 1st time, to wasza drużyna raczej nie będzie zadowolona.
Każdy champion, ma jakieś mechaniki które należy poznać, więc idźcie i zagrajcie te pare normali w celu nauki gry daną postacią.