Od jakiegoś czasu możemy obserwować "dziwną" zmianę Valve – zaczęli częściej wypuszczać aktualizacje do gry: zarówno te wprowadzające nowe rzeczy jak i poprawiające błędy. Najnowsza aktualizacja niestety nie wprowadza serwerów 128 tick, a jedynie poprawia błędy znalezione przez graczy na mapach Vertigo i Abbey.
Dokładna notka zmian:
[MAPY]
Vertigo:
– Od teraz Wingman rozgrywany jest na bombsite B
– Zmieniono białe metalowe struktury na stronie B na nieco większe tak, aby zapobiec nadmiernym kątom / pozycjom wzmocnienia
– Dodano kilka odmian materiału podłogowego dla różnicowania kroków (korytarz CT do tyłu A, pokój windy w pobliżu miejsca A, wejście T do połowy)
– Zmniejszony promień wybuchu C4 (od 500 do 400)
– Dodany klips granatu do podpór dachowych w pokoju wózka widłowego / niższy poziom, który umożliwił spalenie molotowów do wyższego poziomu
– Rozszerzony wybieg na szczycie T schodów do B
– Dodano więcej poręczy w pobliżu rampy
– Naprawiono różne problemy z wycinaniem i zablokowane miejsca C4
– Zablokowane bronie przed wpadnięciem w szczelinę na dole rampy
– Powiększono światło otoczenia w pokoju windy w pobliżu miejsca
– Usunięto niezamierzony impuls w wentylatorze HVAC na stronie B.
Abbey:
– Zmieniono różową skrzynię
– Usunięto sprite'y z lightsticks w bramie i przejściu podziemnym
– Dołączono materiał do modelu kolców w pobliżu spawnu CT
– Dodano kolejną skrzynię na ich szczycie w pobliżu bluszczu
– Usunięto doniczkę kwiatową w pobliżu bombsite B w celu zwiększenia widoczności podczas powtórek
– Usunięto doniczkę pod oknem na długich schodach
– Usunięto lukę między skrzynkami na bombsite B
– Usunięto lukę między skrzynką a altaną na bombsite A