Eventy

One Esports partnerem medialnym PUBG

Deweloper popularnej gry battle royale PUBG, firma KRAFTON ogłosiła właśnie, że ONE Esports został oficjalnym partnerem medialnym w Azji Południowo-Wschodniej mistrzostw PGC, czyli PUBG Global Championship. To właśnie w tym regionie gra jest najbardziej popularna. ONE Esports zajmie się relacjonowaniem turnieju, a także tworzeniem dodatkowych treści, które będą promować zawody. ONE Esports posiada także własny portal z informacjami z branży gamingowej, na którym będzie przedstawiał najnowsze informacje z tych rozgrywek.

PGC będzie ostatnim wydarzeniem oficjalnym wydarzenie PUBG tego sezonu. Będą w nim rywalizować 32 drużyny, grające zarówno online, jak i offline, walcząc o pulę nagród w wysokości dwóch milionów dolarów – czyli około ośmiu milionów złotych. I ty możesz zawalczyć o prawdziwe pieniądze, niekoniecznie uczestnicząc bezpośrednio w turnieju esportowym. Jeśli pasjonuje cię PUBG, albo inne gry online i jesteś na bieżąco ze składami, strategiami i transferami zespołów esportowych, sprawdź swoje możliwości z gg.bet. To internetowy bukmacher, specjalizujący się w oferowaniu zakładów na esport. Na https://gg.bet/pl/esports znajdziesz pełną listę aktualnych rozgrywek, które możesz obstawiać jako zakłady przedmeczowe, jak również na żywo.

Obie strony są zadowolone z nawiązania współpracy. Jak twierdzi dyrektor zarządzający ONE Esports, organizacja jest dumna z zakończenia tego roku tak prestiżową umową jak zawartą dla promocji PGC. Ze swojej strony firma dostarczy natomiast promocji i dobrego dostępu do tego wydarzenia fanom w Azji Południowo-Wschodniej.

Z kolei przedstawiciele dewelopera PUBG twierdzą, że dzięki współpracy z nowym partnerem medialnym, będą mogli lepiej dotrzeć do fanów rosnącej społeczności graczy w tym regionie. Ma to być znakomity sposób na zwiększenie rozpoznawalności i skuteczności walki na konkurencyjnym polu gier online.

Komentarze

Scroll to top