Biznes

E-mail marketing w kasyno online: jak tworzyć listy mailingowe w 2022

Kasyna online stosują różne strategie marketingowe, aby przyciągnąć i zatrzymać użytkowników. Jedną z najpopularniejszych i najskuteczniejszych metod jest e-mail marketing. Przygotowaliśmy listę najlepszych wskazówek jak stworzyć skuteczną kampanię e-mail marketingową, z której może korzystać kasyno online.

Stwórz bazę do wysyłania wiadomości kasyno online

Pierwszym krokiem w dobrej kampanii e-mailowej jest zbudowanie bazy danych. Można to zrobić za pomocą wyskakujących okienek o wysokiej konwersji, formularzy wbudowanych i stron docelowych. Ważne jest również opracowanie spersonalizowanego CTA dla różnych stron. Wyskakujące okienka to dobry sposób na zbudowanie listy mailingowej, ale nie powinny zbytnio niepokoić odwiedzających witrynę. Warto założyć je dla gości, którzy spędzili już jakiś czas na platformie, biorąc pod uwagę ich zachowanie na stronie.

Wyślij listę mailingową

Aby zwiększyć skuteczność marketingu e-mailowego, marketerzy kasyn online mogą skorzystać z kilku wskazówek:

➔    Ciekawy wstęp. Spersonalizowane powitanie i zwracanie się do graczy po imieniu daje pozytywne rezultaty. Po wstępie powinieneś od razu przejść do konkretnych informacji, które chcesz przekazać.

➔    Prezentacja marki. Przedstaw swoją markę, aby gracze mogli natychmiast rozpoznać, że wiadomość e-mail pochodzi z Twojej platformy.

➔    Prawidłowy tytuł. Dobry nagłówek jest bardzo ważny – często od niego zależy, czy adresat otworzy list. Powinien informować czytelników, o czym jest przekaz, ale nie ujawniać całej istoty tekstu.

Podczas pisania nagłówka ważne jest, aby starannie dobierać słowa, aby nie wpaść pod filtry spamu. Doświadczeni marketerzy e-mailowi ​​również radzą, aby nie używać więcej niż 50 znaków.

Przeanalizuj swoją publiczność

E-maile powinny być wysyłane do konkretnej grupy docelowej. Ważne jest, aby przeanalizować, jakie informacje wysyłać do nowych graczy i jakie e-maile najlepiej pasują do tych, którzy grają na platformie od dłuższego czasu. Ważne jest również sortowanie informacji dla dawnych graczy, high rollerów, graczy VIP, fanów automatów, ruletki i innych popularnych gier.

Wyznacz sobie cel i wysyłaj regularnie

Musisz jasno określić, co chcesz osiągnąć dzięki swojej kampanii e-mailowej i tworzyć CTA na podstawie swoich celów. Na przykład, jeśli informujesz graczy o nowych bonusach, CTA może brzmieć „Zdobądź bonus!” – więc gracze będą dokładnie wiedzieć, co ich czeka po kliknięciu w link.

Ważne jest, aby gracze byli na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, bonusami, grami. Stwórz harmonogram wysyłania e-maili, ale nie wysyłaj ich zbyt często. Wybierz odpowiedni czas na wysyłanie wiadomości, biorąc pod uwagę, że gracze zwykle odwiedzają kasyno online wieczorem i w weekendy.

Unikaj spamu

Konieczne jest wysyłanie takich mailingów, które nie zostaną zablokowane. Oto kilka podstawowych wskazówek:

➔    nie używaj w tekście i tytule słów, które są traktowane jako spam;

➔    nie używaj CAPSLOCKA do wszystkich słów;

➔     unikaj jasnych kolorów czcionek;

➔     umieszczaj linki do rezygnacji z subskrypcji w widocznym miejscu;

➔    nie używaj zbyt wielu wykrzykników.

Przestrzeganie tych zasad zwiększy efektywność dystrybucji poczty e-mail.

Analizuj wyniki

Analiza kampanii marketingowej to kolejny ważny krok w kierunku sukcesu. Zwróć uwagę, które nagłówki prowadzą do wyższych współczynników odczytywania wiadomości e-mail, które dni tygodnia i godziny są najlepsze do wysyłania, weź pod uwagę liczbę rezygnacji z subskrypcji i przeanalizuj inne wskaźniki. Pomoże Ci to znacznie ulepszyć swoją listę mailingową.

Podsumowanie

Marketing e-mailowy to skuteczne narzędzie wykorzystywane przez platformy hazardowe online. Dzięki dobrze zaprojektowanym kampaniom kasyna online mogą przywrócić utraconych użytkowników, zainteresować nowych i zainspirować istniejących graczy do ponownego odwiedzenia platformy.

Komentarze

Scroll to top