Dzisiejszej nocy, Valve wprowadziło nową aktualizację do Counter Strikea, która poprawiła działanie połączeń z serwerami. Oto notka z oficialnego bloga CS:GO:
[NETWORKING]
– Dodano strukturę analizy ruchu kanału sieciowego serwera gry dla każdego połączenia klienta.
– Dodano ustawienie serwera gry „net_chan_limit_msec”, które umożliwia operatorom serwerów ograniczenie czasu przetwarzania, który serwer gry może wydać na przetwarzanie pakietów dla każdego klienta na tick. Klienci wysyłający pakiety powodujące przekroczenie skonfigurowanej liczby milisekund przez procesor serwera zostaną wyrzucone z serwera gry. Włączone limity czasu przetwarzania procesora na oficjalnych serwerach gier.
– Dodano ustawienie serwera gry „net_chan_stats_dump”, które po włączeniu spowoduje zrzucenie statystyk każdego kanału sieciowego, gdy ten kanał sieciowy zostanie zamknięty. Statystyki obejmują wiadomości, przepustowość i czas przetwarzania procesora.